scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology-  انجمن علمی روانشناسی

به وبلاگ رسمی انجمن روانشناسی خرم آباد خوش آمدید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور

choeir choeir | يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ
با گزارشی از ششمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با نشریه چویر همراه باشید :

مراسم افتتاحیه آیین ششمین دوره نشریات دانشجویی سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه  در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور، معاون اجتماعی استاندار لرستان، رییس دانشگاه پیان نور لرستان و جمعی از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

در ششمین دوره جشنوراه نشریات دانشجویی سراسر کشور که با حضور 24 استان کشور در خرم آباد  آغاز شد است، 120 نفر از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.



برای رفتن به مشروح گزارش به ادامه مطلب مراجعه کنید:







 این جشنواره با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی های دانشجویان و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تعامل هر چه بیشتر با خبرگزاری ها و رشد و توسعه نشریات دانشجویی برگزار می شود.
  150 نفر از دانشجویان،اساتید و مدیران فرهنگی دانشگاه پیام نور در سه بخش؛ «نشریات برتر (فرهنگی و اجتماعی – علمی تخصصی – علوم انسانی، علوم پایه و فنی، مهندس)»،«آثار برتر (طرح جلد – صفحه آرایی – مصاحبه – گزارش نویسی) و «بخش ویژه (شعار سال – ایثار و شهادت)» شرکت می کنند،در این جشنواره 300 نشریه به ثبت رسیده که از این تعداد 180 نشریه برای داوری به مرحله نهایی می رسد.




















آیت ا... سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور به میزبانی لرستان در شهر خرم‌آباد اظهار داشت: لرستان سرزمین بیان و قلم است که عالمان و شهیدان آن مرکب سیاه را با مرکب سرخ آمی‌ختند، زیرا این سرزمین پرچمدار علم و شهادت بوده است و در طول تاریخ، غیورمردان لرستان در جبهه نبرد با دشمنان افتخاراتی را کسب کردند.


وی افزود: برگزاری این جشنواره در چنین سرزمینی شایسته است و ما همانند گذشتگان خود باید در جبهه‌های فرهنگی نقش‌آفرینی کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه قلم و بیان یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند است، گفت: قلم و بیان باعث برتری انسان بر سایر موجودات است و شرافت انسان در همین زمینه مشخص می‌شود، بنابراین ما از این ابزارها باید در راه صحیح استفاده کنیم و به وسیله آنها رشد، تمدن و پیشرفت خود را که دارای ارزش زیادی هستند را افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به کتاب آسمانی قرآن، خاطرنشان کرد: والاترین معجزه پیامبر که در جهان ماندگار و جاودان است، یک کتاب بوده است، به همین جهت صاحبان قلم و بیان جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی تأکید کرد: کسانی که با ابزارهای قلم و بیان سر و کار دارند، دارای عهد و پیمانی با خدای خود هستند، بنابراین رعایت و حفظ حرکت قلم و بیان واجب است.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اهمیت رسانه‌ها و نشریات دانشجویی افزود: رسانه‌ها و نشریاتی که در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند به ویژه نشریات دانشجویی، خصوصیات منحصر به فردی دارند زیرا در فضای مخصوصی نشر و دارای مخاطب ویژه‌ای هستند.

میرعمادی ادامه داد: نشریات دانشجویی میدانی برای بروز استعدادها، خلاقیت‌ها و ابتکارات جوانان و دانشجویان در فضایی به نام دانشگاه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه نشریات دانشجویی دارای امکانات محدودی هستند، اضافه کرد: با وجود تمام محدودیت‌ها و بی‌امکاناتی، این نشریات زنده و پویا هستند و این نشانه انگیزه قوی دانشجو است.

وی تصریح کرد: گویا عشق، اعتماد به نفس، توانستن و خواستن در نشریات دانشجویی تبلور می‌یابد و این موضوع از ارزش و اهمیت فراوانی برخوردار است.

میرعمادی نشریات دانشجویی را آرمان‌گرا و دغدغه‌مند دانست و گفت: اگر بخواهیم در یک کلام این نشریات را شرح دهیم، بهتر است بگوییم اینکه نشریات دانشجویی از صراحت کلام برخوردار هستند، زیرا دانشجو وامدار کسی نیست و به راحتی حرف دل خود را بازگو می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان داشت: هر چه تعداد نشریات دانشجویی بیشتر شود، میدان برای ترقی این جوانان در جامعه افزایش می‌یابد، بنابراین توجه به کمیت در نشریات دانشجویی امری ضروری و مهم است.

وی در خطاب به مسئولین تأکید کرد: مسئولان نباید بر نشریات دانشجویی خرده و ضعف بگیرند، زیرا آنها گام‌های اولیه تعالی جامعه هستند.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه نشریه دانشجویی باید برای خود دارای اصولی باشند، گفت: با توجه به اینکه امروز در جنگ نرم با دشمن قرار داریم، این نشریات یکی از مهم‌ترین میدان‌های فعالیت جوانان علیه ابزارهای جنگ نرم دشمنان است.





عکاس:
محمد حسین نادعلی


photo: mohammad hosein nadali

2015 choeir, LLC. All rights reserved.©



  • choeir choeir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی