scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology-  انجمن علمی روانشناسی

به وبلاگ رسمی انجمن روانشناسی خرم آباد خوش آمدید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اولین بزرگداشت روز روانشناس و مشاور برگزار شد

choeir choeir | پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

اولین بزرگداشت روز روانشناس و مشاور برگزار شد

اولین بزرگداشت روز روانشناس و مشاور به همت سازمان نظام روانشناسی و همچنین سازمان بهزیستی کشور عصر امروز در تالار وحدت تهران برگزار شد.

ادامه گزارش در ادامه مطلب:

  میرمحمد صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و روانشناسی سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور از اسفند ماه طی جلسات متعدد با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، در جهت برگزاری این مراسم تلاش کرد.

وی ادامه داد: نهم اردیبهشت ماه توسط سازمان ملل متحد روز روانشناسی و مشاوره نام گذاشته شد و امسال نهمین سالی است که سازمان ملل متحد این روز را برای قشر روانشناس و مشاور گرامی می‌دارد.

صادقی در ادامه ضمن اشاره به تلاش سازمان بهزیستی کشور در جهت هماهنگی با سازمان ملل متحد، این تلاش‌ها را ناموفق دانست و گفت: تلاش داشتیم تا گری لوییس نماینده سازمان ملل متحد در ایران در مراسم امروز حضور داشته باشد؛ اما متاسفانه این امر حاصل نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مراسم با همکاری سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی در حال برگزاری است و خوشحالیم که روانشناسان و مشاوران استقبال زیادی از این مراسم به عمل آورده‌اند.

صادقی همچنین به عدم وجود روز روانشناس و مشاور در تقویم جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جای خالی روز روانشناس و مشاور در تقویم جمهوری اسلامی ایران همچنان وجود دارد به همین دلیل از مسئولان در شورای فرهنگ عمومی خواهشمندیم که نهم اردیبهشت ماه را به عنوان روز روانشناس و مشاور در تقویم جمهوری اسلامی ایران تصویب کنند.

وی در پایان گفت: سازمان بهزیستی کشور از این جهت که بتواند در خدمت روانشناسان و مشاوران باشد به خود می‌بالد زیرا تاثیر خدمات این قشر امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش ایسنا، شایان ذکر است مراسم امروز به دلیل ناهماهنگی‌های بسیار زیاد به صورت ناهماهنگ برگزار شد و شاهد تجمع تعداد زیادی از روانشناسان و مشاوران در مقابل تالار وحدت بودیم که به دلیل کمبود فضا نتوانستند در مراسم حضور داشته باشند.



به گزارش میگنا استقبال کم نظیر سه نسل از اساتید و دانش آموختگان رشته های روان شناسی و مشاوره که به دعوت سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور و با همکاری سازمان بهزیستی کشور در تالار وحدت گرد هم آمده بودند به حدی بود که به دلیل ازدیاد جمعیت شرکت کننده و عدم هماهنگی و پیش بینی های لازم،  بسیاری از مدعوین و خبرنگاران موفق به حضور در سالن نشدند.
مجری برنامه امروز علیرضا خمسه (بازیگر) که خود فارغ التحصیل کارشناسی رشته روان شناسی بود و همچنین با قرائت بیانیه محمدرضا فروتن (بازیگر) که وی نیز دانشجوی دکترای روان شناسی می باشد آغاز شد.


عکاس: ابراهیم سیسان


  • choeir choeir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی