scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology-  انجمن علمی روانشناسی

به وبلاگ رسمی انجمن روانشناسی خرم آباد خوش آمدید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

22 بهمن 1395

choeir choeir | جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

امسال باز هم خیابان‌ها و معابر سطح کشور از جمله خرم آباد در ۲۲ بهمن شاهد حضوری میلیونی و حماسه‌ای از جنس حضور در صحنه‌ انقلاب اسلامی بود؛

با گزارش اختصاصی و  تصویری چویر  همراه باشید


امسال هم خیابان‌ها و معابر سطح کشور در 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضوری میلیونی و حماسه‌ای از جنس حضور میلیونی ملت ایران در صحنه‌های انقلاب اسلامی بود.

ملت ایران امروز آمدند تا با حضور پیام‌آفرین خود، مؤلفه‌های منطقی و قدرت نرم و گزینه‌های روی میز خود را به رخ دشمن به‌ویژه آمریکای جنایتکار کشانده و نشان دهند که در مسیر پیشرفت و تعالی، هیچگاه خسته نشده و همیشه آماده رزم در عرصه‌های مختلف جهادی و جبهه‌های جنگ نرم دشمن و مقاومت اقتصادی هستند.

مردم سراسر کشور امروز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با نمایش وحدت و همبستگی ملی؛ وحدت، همدلی و عشق به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی را ترسیم کردند.

ملت انقلابی ایران امروز هماهنگ با یکدیگر در سراسر کشور با سردادن شعار‌هایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آل‌سعود و داعش"، "حزب فقط حزب علی  رهبر فقط سید علی"، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بیعت کرده و با ندای "لبیک یا خامنه‌ای" خواب دشمنان را آشفته کردند.


آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر سال مردم استان لرستان با استقامت بیشتر و حضور پررنگ‌تر آمادگی خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام اعلام می‌کنند.

وی افزود: امسال این حضور مردم یک پیام اصلی دارد و آن پاسخ به یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکا به‌ویژه رئیس‌جمهور آمریکاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه امروز این مردم آمدند و می‌خواهند بگویند پای انقلاب ایستاده‌ایم و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم عنوان کرد: مردم با حضور خود آمده‌اند بگویند تا آخر به انقلاب اسلامی وفادار هستیم.

وی بیان کرد: تهدیدات دشمن مانند طبل توخالی است که هیچ‌گونه ارزشی ندارد و مردم ما در برابر تهدید آمریکا هیچ هراسی ندارند بلکه مقاوم‌تر باروحیه انقلابی در برابرشان ایستاده‌ایم.



دکتر منوچهر ططری سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان با صدور پیامی فرارسیدن سی و هشتمین بهار انقلاب را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیا می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَى قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.
و خداوند باطل‌ را محو و حق‌ را با کلمات‌ خویش‌ پا بر جا می ‌سازد.
( سوره شوری؛ آیه ۲۴)
 
دهه فجر 1357، یادآور انقلابیست که با خون سرخ شهیدان، رشادت رزمندگان و فداکاری ایثارگران محقق شده و طومار ننگین طاغوت و طاغوتیان را برای همیشه از این مرز و بوم برچیده و همچنین سرآغاز تولد ارزش های انسانی و احیاء اسلام ناب محمدی (ص) و تبسم شادی روح و جان ستمدیدگان همیشه تاریخ است.
اکنون در آستانه ایام فرخنده دهه فجر،که یادآور روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماستو روزی است که  اولین برگ از لوح زرین انقلاب در آن ورق خورد و انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.
 لذا لازم است همچون گذشته ضمن حضور پرشور جهت تجلی اراده انقلاب به ضرورت تلاش همگانی و ملی در تداوم این راه، با همه توان به عنوان فرزندان این انقلاب مجاهدت نموده و با تأسی از فرامین و رهنمودهای انقلابی، امیدبخش ، رهگشا و حکیمانه حضرت امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری در همه امور به مانند همیشه فعلانه حضور داشته باشیم، تا ضمن گرمی بخشیدن به این جنبش مبارک به همه مستکبرین عالم نشان دهیم که فرزندان خمینی (ره) لحظه ای از تلاش و مجاهدت در حفاظت از ثمره نهال پر برکتی که آن بزرگوار کاشته و اکنون به درختی تنومند مبدل گردیده ، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و با حضور انقلابی و ایمانی خود در راهپیمائی 22 بهمن سی و هشتمین سالروز انقلاب اسلامی به همه مستکبرین و ایادی آنها اعلام خواهیم کرد که با فضل خدای بزرگ و حضور همه افراد این مرزو بوم، خوابهای پلید شما برای مانع تراشی در این مسیر و ایجاد یأس در دل مردم هیچگاه تعبیر نخواهد شد و به واقعیت نخواهد پیوست.
 
عکس های بیشتر:









Photo:@m.hosein.nadal
LLC.All rights reserved;@choeir 2017
عکس:محمد حسین نادعلی

  • choeir choeir

نظرات  (۲)

 عکس های جالبی بود 👍
پاسخ:
از همراهی و جلب رضایت شما مخاطبین وبسایت انجمن خرسندیم
  • آمنه شاهوردی
  • باسلام

    ممنونم از اینکه مثل همیشه..تصاویر ارزنده و گزارش های دقیق رو درداخل سایت قرلر میدید..وبرای ما وکسانی که حضور نداشتند..
    لحظات حضور رو ثبت میکنید..
    ممنونم از لطفتون..
    موفق باشید
    پاسخ:
    خیلی ممنون بابت پیام دلگرم کننده شما؛خرسندیم که گزارش مورد پسند قرار گرفته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی