scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology-  انجمن علمی روانشناسی

به وبلاگ رسمی انجمن روانشناسی خرم آباد خوش آمدید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

میر عمادی؛جوانان تعیین کننده سرنوشت کشور هستند

choeir choeir | سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ق.ظ

 

نماینده ولی فقیه در لرستان:

جوانان تعیین کننده سرنوشت کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:جوانان تعیین کننده سرنوشت کشور بوده و در بحث مقابله با جنگ نرم و در بحث اقتصاد مقاومتی همواره پیشتاز هستند.

 

به مناسبت روز جوان عصر امروز دیداری صمیمانه بین جوانان لرستانی با آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در بیت امام جمعه انجام شد

.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در این دیدار به معرفی شاخصه‌های جوان مومن و انقلابی پرداخت و افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری جوان انقلابی دارای شاخصه‌هایی است که از جمله م‌ توان به این موارد اشاره کرد؛داشتن انگیزه برای فعالیت و رقابت در عرصه‌های گوناگون، داشتن روحیه مقاومت و خستگی ناپذیری،داشتن تعهد و تخصص در مدیریت،داشتن روحیه خودباوری، خوداتکایی و اعتماد به نفس، داشتن صفت پاکدامنی و صادق بودن، رهرو رهبری و رهرو شهدا بودن، آزاد اندیش و عدالتخواه بودن .


وی با بیان اینکه جوان انقلابی با بصیرت و دشمن شناس است گفت: خیلی از جوانان مومن و انقلابی ما از نظر دشمن شناسی قوی‌تر از برخی مسئولین و به عبارتی با بصیرت‌تر از خواص هستند.

 

آیت الله میر عمادی تصریح کرد: شاخصه‌های جوان مومن و انقلابی امروزه مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و استکبار جهانی در فکر منحرف کردن ذهن جوانان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

وی ادامه داد: آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی خواهان متزلزل کردن ایمان و اعتقادات جوانان مومن ما هستند و می‌خواهند آن‌ها را به لهو و لعب و خوش گذرانی‌های دنیوی سرگرم کرده و در نهایت از صحنه مقاومت خارج کنند.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مهمترین وظیفه جوان مومن انقلابی تحصیل، تهذیب و ورزش است،گفت: حفظ هویت انقلابی و ولایی، تقویت و ارتباط با خدا، تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات رهبری از دیگر وظایف جوانان مومن و انقلابی است.

 

وی با بیان این موضوع که رشد جوان در تعالی به سوی خداست، اظهار کرد: بعضی‌ها به دنبال بی حال نشان دادن و به رکود کشیدن روحیه جوانان هستند و نشاط جوان را در نوازندگی می‌دانند، در حالی که نشاط چیزی جز داشتن روح و قلبی پاک نیست و جوان مومن فقط توجهش به خدا، از طریق انس با قرآن، دعا و نماز است.

 

آیت الله میر عمادی حضور جوانان را در تمامی عرصه‌ها فعال دانست و افزود: در بحث نهضت تولید علم، در بحث مقابله با جنگ نرم و در بحث اقتصاد مقاومتی همواره جوانان پیشتاز بوده و ثابت کرده‌اند که اگر کاری به آن ها سپرده شود شکستی به دنبال نخواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه جوانان تعیین کننده سرنوشت کشور هستند تصریح کرد: یکی از وظایف جوان مومن و انقلابی حضور در صحنه‌های انقلاب است و لذا از تمامی جوانانی که قادر به رای دادن هستند تقاضامندیم که پای صندوق‌های رای حاضر شده و دشمنان را نا امید و نابود، و پشتوانه نظام را قوی کنند



عکس : محمد حسین نادعلی.

  • choeir choeir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی