scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology- انجمن علمی روانشناسی

علمی تخصصی - دانشگاه پیام نور خرم آباد - PNUK

scientific association of psychology-  انجمن علمی روانشناسی

به وبلاگ رسمی انجمن روانشناسی خرم آباد خوش آمدید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پردیس پیام نور خرم آباد افتتاح شد

choeir choeir | يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ب.ظ

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان و معاون دانشگاه پیام نور کشور ساختمان پردیس پیام نور خرم آباد افتتاح شد


برای خواندن مشروح گزارش و دیدن عکسهای بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:



رییس دانشگاه پیام نور لرستان در آیین افتتاح پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد گفت: دانشگاه پیام نور به دنبال افزایش بستر های لازم و کیفی سازی است.

منوچهر ططری اظهار کرد: در طول یک سال و نیم گذشته توانستیم با تامین اعتبار لازم 50 درصدمابقی پردیس پیام نور خرم آباد را تکمیل و امروز به بهره برداری برسانیم.

 وی افزود: سالن ورزشی دانشگاه پیام نور که 2هزار و 850 متر زیر بنا دارد با اعتبار ٢میلیارد تومانی کار ساخت آن به اتمام رسید.

 رییس دانشگاه پیام نور لرستان بیان کرد: همچنین برای احداث ساختمان اداری این پردیس 700 میلیون تومان در نظر گرفته شد که در آن توانستیم یک هزار و 20 متر فضای اداری ایجاد کنیم. 

ططری  به احداث ساختمان آموزشی آیت اله رفسنجانی این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: در این پروژه 2هزار متر فضای آموزشی ایجاد شد که برای ساخت آن یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شد. 

وی تصریح کرد: برای احداث شبکه آب آشامیدنی و دفع فاضلاب این مجموعه نیز 162 میلیون تومان هزینه شده است.

 رییس دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: کل مساحت پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد 12 هکتار است که تاکنون 11 میلیارد تومان در آن هزینه شده است.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور لرستان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور همواره در زمره دانشگاه برتر کشور قرار دارد. 

حجت الاسلام سید محسن موسوی اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور همواره افراد دغدغه مند هستند که با بضاعت کم این دانشگاه کنار آمده اند. 

وی همچنین از تلاش مدیران گذشته این دانشگاه که در ساخت این پردیس مشارکت داشته اند نیز تقدیر کرد. 

استاندار لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: پیام نور از آن دسته دانشگاه هایی است که با کمترین هزینه خروجی مطلوبی داشته است. 

سید موسی خادمی بیان کرد:پیام نور لرستان توان خو بی دارد و فضاهای فیزیکی مطلوبی دارد که در آن میل به شکوفایی نهفته است.

وی به نقش مهم دانشجویان در توسعه اشاره کرد و بیان داشت:  نقش دانشجویان در شکوفایی استان تاثیر گذار و از سایرین برحسته تر است

استاندار لرستان متولی اقتصاد دانش بنیان را دانشجویان قلمداد کرد و گفت:  امروز وقتی بحث های توسعه ای استان جمع می کنیم با 2 مشکل مهم مواجه هستیم.  که یک بحث آن مشکل زیر ساختی است که برای آن بهترین راهکار مشارکت دولت را عنوان می کنند و یک بحث دیگر مشکلات اقتصادی است که راهکار ان را کمک های بانکی می دانند.

خادمی اظهارات خود را با طرح پرسش از دانشجویان ادامه داد و گفت:آیا می شود از دانشگاه که مظهر خلاقیت نوآوری است ایده هایی عنوان شود که بدون دولت و بانک مشکلات استان پایان یابد؟

 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور نیز در آیین به گرامیداشت روز دانشجو اشاره کرد و گفت: عناوین بزرگی در کشور وجود دارد که به دانشجو خطاب می شود که نشان دهنده اهمیت این قشر مهم و تاثیر گذار در کشور است.

ابوالفضل فراهانی در  احداث ساختمان پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد اظهار کرد: ساختمان مورد نظر یکی از بهترین های کشور است که جا دارد از متولیان گذشته و حال دانشگاه پیام نوراستان قدردانی کنم

وی افزود: دانشگاه پیام نور وارد دهه سوم خدمت خود شده است که در 2 دهه گذشته خدمات نوینی را به کشور ارایه داد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور بیان کرد: اگر دانشگاه پیام نور نبود هم اکنون بسیاری از عزیزانی که توفیق خدمت به مردم را دارند این شرایط را نداشتند چرا که حضور آن به دلیل خدمات این دانشگاه بود که توانستند ادامه تحصیل بدهند.

فراهانی تصریح کرد: پیام نور بستر های فراوانی را مهیا کرد که افرادی که قادر به حضور در دیگر استان ها نباشند در استان خود تحصیل و مدارج عالیه را کسب کنند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور کشور 4 هزار عضو هئیت علمی دارد که هیچ دانشکاهی نتوانسته از این تعداد عضو هیات علمی بهره مند شود

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نورگفت: امروز دانشجویان پیام نور از 2600 کتاب درس با استاندار بالا بهره مند هستند که با اتکا به انان توانسته اند سطح علمی خود را افزایش دهند.

فراهانه به بحث توسعه تحصیلات تکمیلی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در نظر داریم با دانشگاه های خارج کشور در استرالیا و اروپا و کشور های مسلمان که از لحاظ علمی از ما جلوتر هستند وارد مذاکره شویمو بتوانیم از ظرفیت ان ها برای دانشجویان پیام نور استفاده را ببرید

وی افزود: با این زیر ساختی که من امروز در پردیس خرم آباد دیدم مصمم تر شدم که بخشی از دوره های تکمیلی در همین فضا و بخشی در خارج از کشور طی شود.  

 در پایان این مراسم از دانشجویان نام آور دانشگاه پیام نور لرستان تقدیر شد

















گزارش از سفیر افلاک

عکاس: محمد حسین نادعلی

  • choeir choeir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی